سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 469953

  بازدید امروز : 14

  بازدید دیروز : 19

" منبری در فضای مجازی "

 
جبرئیل همراه هفتاد هزار فرشته پس از نمازظهر نزدم آمد و گفت : . . . ای محمّد ! هرکس با جماعت بودن را دوست داشته باشد، خداوند و همه فرشتگان دوستش خواهند داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: ::: جمعه 92/5/25::: ساعت 11:33 عصر


نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته 25/5/92پس از یک جمعه وقفه به علت تقارن عید سعید فطر با روز جمعه با حضور پرشور نمازگزاران بخش مزایجان و به امامت حجه الاسلام میرشکاری امام جمعه محترم این بخش در مسجد جامع این شهر برگزار شد .

 حجه الاسلام میرشکاری در آغاز خطبه اول  پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی و حدود الهی از حضور پر شور نمازگزاران در نماز عید سعید فطر در سراسر بخش و بویژه شهر مزایجان تشکر و قدر دانی کردند و با توجه به فرا رسیدن روز جهانی مسجد , مسجد را کانون وحدت و همدلی مسلمانان خواندند و با اشاره به آیه 108 سوره توبه اساس مسجد را تقوی دانستند و گفتند در اسلام مسجدی که بر اساس تقوی و با نیت خیر و به خاطر رضای خدا ساخته شده باشد مورد تایید و قبول است  و گرنه مانند برخی مساجد صدر اسلام از جمله مسجد ضرار کانون توطئه و نفاق خواهد بود .و دین اسلام ضربه زدن و زیان رساندن فرد مسلمان به خود و سایر مسلمانان را محکوم می کند و اگر مسجدی عامل نفاق بین مسلمانان باشد از نظر اسلام مردود است . ایشان در ادامه این خطبه بیان داشتند که دشمنان اسلام از مسجد و مذهب هم برای ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان و در نهایت شکست آنها استفاده می کند و می بایست که با هوشیاری کامل مواظب القاب و عناوین وشعار های آنها باشیم و فریب ظاهر القاب و عناوین را نخوریم.

ایشان در خطبه دوم ادامه مطلب...

 
 
نویسنده: قاسم میرشکاری ::: جمعه 92/5/25::: ساعت 10:33 صبح

محکومیت و تسلیت (سالروز تخریب قبرستان بقیع توسط وهابیت خبیث)

محکومیت تخریب بقیع توسط امام جمعه مزایجان


 
نویسنده: ::: چهارشنبه 92/5/23::: ساعت 10:34 صبح

الحمد لله رب العالمین بعد از گذراندن یک تیرماه بسیار گرم و طاقت فرسا که تو مزیجون در هر خونه ای می رفتی تو حیاطا و پشت پنجره ها و بالای روشنایی ها سیم برق و شلنگ آب کولر ولو بود و همه غافلگیرانه و غیر مترقبه  و بدون برنامه به خرید کولر و نصب موقت آن رو اورده بودن،با فرا رسیدن 15 مرداد و در فرهنگ مزیجونی ها زدن ستاره ی خنک و باریدن یکی دو نم بارون لطیف و با صفا که همه از الطاف کریمه الهی است هوای مزیجون مثل قدیما خنک و با صفا شده و دیگه از گرمای طاقت فرسای تیر ماه خبری نیست .

در فرهنگ مردم مزایجان 15 مرداد با زدن ستاره خنک هوا رو به خنک شدن و سردی می رود و نقطه مقابل اون 15 بهمن هست که میگن زمین نفس می کشه و از اون موقع هوا رو به گرمی می رود .


 
نویسنده: ::: جمعه 92/5/18::: ساعت 12:50 عصر

بسمه تعالی

با استعانت از درگاه ایزد منان نماز عیدسعید فطر بخش مزایجان با حضور پر شور مردم بخش و به امامت حجه الاسلام میرشکاری امام جمعه محترم این بخش  برگزار شد .

ایشان در ابتدای خطبه ها همگان رابه رعایت تقوی و حدود الهی و تبعیت از اوامر و نواهی الهی فرا خواندند . و این عید بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب و مردم مومن و مسلمان و ولایتمدار بخش مزایجان تبریک گفتند .و با اشاره به فرمایشی از امام علی ع روز عید سعید فطر را شبیه ترین روز به روز قیامت دانستند و نمونه ای از یوم الحسرت بیان کردند و گفتند این روز روزی است که روزه داران حسرت تمام شدن و کم بهره بردن از معنویات ماه رمضان و کسانی که روزه نگرفته اند حسرت بی بهره گی از معنویات آن را می خورند .

در خطبه دوم نیز ضمن دعوت مجدد به رعایت تقوی و تبریک مجدد عید ، به مشکلات جهان اسلام اشاره کردند و گفتند ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: پنج شنبه 92/5/17::: ساعت 12:15 عصر

 

کم کم غروب ماه خدا دیده می شود / صد حیف ازین بساط که برچیده میشود

در این بهار رحمت و غفران و مغفرت / خوشبخت آنکسی ست که بخشیده میشود

عید شما مبارک

پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را خدمت تمامی روزه داران عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم .


اعمال شب و روز عید فطر

از جمله لیالى شریفه شب عید فطر می باشد و در فضیلت و ثواب عبادت و احیاى آن احادیث ‏بسیار وارد شده و روایت‏ شده است که آن شب کمتر از شب قدر نیست. برای درک این شب عزیز انجام اعمالی از ائمه علیهم السلام به ما سفارش شده است : ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: پنج شنبه 92/5/17::: ساعت 11:8 صبح

روز چهار شنبه 16 مرداد روز پرکار برای امام جمعه و دفتر امام جمعه بود .امام جمعه محترم در صبح این روز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات حضور داشتند و حدود ساعت یازده با حضور اعضای ستاد نماز جمعه و ائمه جماعات ,  هیئت امناء مساجد ,بخشدار , نمایندگان نیروی انتظامی و بسیج و اعضای شورای اسلامی قدیم و جدید شهر مزایجان راههای برگزار شدن هرچه با شکوهتر نماز عید سعید فطر را بررسی کردند . در ابتدای این جلسه حجه الاسلام میر شکاری طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین خواستار برنامه ریزی دقیق و مدون برای هرچه باشکوتر برگزار شدن اولین نماز عید فطر با حضور امام جمعه شدند .

در بعد از ظهر این روز نیز امام جمعه محترم با اعضای جدید شورای اسلامی شهر مزایجان نشستی طولانی داشتند و  ضمن تبریک عضویت شورا به اعضای جدید مسائل و مشکلات شهر مزایجان و راههای کمک به رفع آن بررسی کردند. .


 
نویسنده: ::: پنج شنبه 92/5/17::: ساعت 10:59 صبح

روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء اعضای ستاد نماز جمعه بخش مزایجان در یک جو صمیمی و با صفا و باحضور حجه الاسلام میرشکاری امام جمعه محترم بخش ,حجج اسلام تقی زاده و شاهسوند ائمه جماعات  جباریان بخشدار محترم و اعضای شورای اسلامی جدید و قدیم شهر مزایجان در مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع) حضور یافتند و گزارش عملکرد اعصای ستاد در معاونتها و شاخه های مختلف ارائه شد . در پایان حجه الاسلام میر شکاری از زحمات بی شائبه اعضای ستاد تشکر کردند و برای موفقیت بیشتر آنها دعا نمودند . این جلسه با صرف افطاری تهیه شده از طرف  شخص امام جمعه همراه بود .


 
نویسنده: ::: پنج شنبه 92/5/17::: ساعت 10:49 صبح

به مناسبت فرا رسیدن 5 مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در تهران به امامت مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی (ره) و روز نماز جمعه مسابقات اذان و قرائت و ترجمه و تفسیر قرآن کریم از طرف ستاد نماز جمعه بخش مزایجان برگزار شد .در افتتاحیه این مسابقات که در همه رده های سنی و با شرکت تعداد زیادی از خواهران و برادران در سطح بخش مزایجان برگزار شد حجه الاسلام میر شکاری امام جمعه بخش مزایجان از شرکت کنندگان در این مسابقات و مجریان آن تشکر کردند و با اشاره به تحقیق انجام شده پیرامون تاثیر تلاوت آیات قرآن کریم بر نظم  مولکولهای آب  , تاثیر معجزه آسای قرآن بر آرامش روحی و روانی بشر خصوصا در عصر ماشینی را یاد آور شدند و گفتند که بشر امروز به جای ارامش به اشتباه دنبال آسایش رفته است .

اعلام نتایج و اهداء جوایز نفرات برتر این دوره از مسابقات در روز عید سعید فطر یا هفته آینده خواهد بود .


 
نویسنده: ::: جمعه 92/5/11::: ساعت 3:47 عصر

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته 11/5/92 با حضور پرشور روزه داران و به امامت حجه الاسلام میرشکاری امام جمعه محترم بخش مزایجان در مسجد جامع این شهر برگزار شد .در این خطبه ها پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی و حدود الهی نعمت ماه رمضان و شبهای قدر را یک فرصت و هدیه الهی دانستند و گفتند : ادامه مطلب...

 
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

حضور و غیاب

 

اشتراک