سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 469961

  بازدید امروز : 22

  بازدید دیروز : 19

" منبری در فضای مجازی "

 
بخشندگی، [بذر] دوستی را [در دل ها [می کارد . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: ::: چهارشنبه 92/4/26::: ساعت 7:32 عصر

مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان                 ویژه خواهران

1- محله گودابدال  زمان : ساعت 11 صبح   مکان :کوچه شهیدان حسنی منزل روانان

2- محله حسینیه  زمان : ساعت 11 صبح   مکان : مسجد جامع

3- محله محمد زمانی  زمان : ساعت 45 / 13  مکان : مسجد صاحب الزمان (عج)


 
نویسنده: ::: چهارشنبه 92/4/26::: ساعت 7:26 عصر

آیا می دانید ماه رمضان چه برتری بر سایر ماه‌ها دارد؟

رسول خدا حضرت محمد (صلی الله علیه و آله): در ماه رمضان درهاى دوزخ بسته و درهاى بهشت گشوده شود.
امام محمد باقر (علیه‏ السلام) فرمودند :
رسول خدا (صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم) سه روز مانده از ماه شعبان، به بلال دستور مى‏‌داد در میان مردم جار بزند. پس مردم را جمع مى‏‌کرد و بر منبر مى‏‌رفت و حمد و ثناى خدا مى‏‌گفت و مى‏‌فرمود: اى مردم ! همانا این ماه به شما روى آورده و آن سروَر همه ماه‌هاست.در آن شبى وجود دارد که از هزار ماه بهتر است. در این ماه درهاى دوزخ بسته و درهاى بهشت گشوده شود. هر که این ماه را دریابد و آمرزیده نشود خداوند او را (از رحمت خود) دور گرداند.

متن حدیث: ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: چهارشنبه 92/4/26::: ساعت 11:26 صبح

برای روزهای ماه مبارک رمضان که جند سالی می شود مهمان تابستان شده است باید نسخه ای در دست داشته باشید تا شاید بتوانید از تشنگی آن فرار کنید. این نسخه می تواند بدن را در مقابل مسائلی مانند تشنگی بیمه کند .
ماه رمضان چند روزی است که آغاز شده است و اکثریت مردم روزه دار هستند اما روزه داری مسائلی را نیز به همراه دارد که مهمترین آن ها تشنگی است و با توجه به طولانی بودن روز در بسیاری از روزه داران به وجود می آید. بهترین راه برای جلوگیری از تشنگی در طول روزه داری این است که هنگام سحر و افطار از نوشیدنی های مناسب استفاده کنید    .
نوشیدنی های خوب برای سحری ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: دوشنبه 92/4/24::: ساعت 12:48 عصر

سلام روز 25 تیر ماه ساعت 13 و 57 دقیقه زمانی است که خورشید درست در بالای خانه کعبه قرار می گیرد و این بهترین فرصت برای تعیین دقیق قبله در هر مکانی است .لذا این لحظه و ساعت را به خاطر بسپارید و در آن ساعت یک چوب بصورت کاملا راست و قائم در زمین فرو ببرید و سایه آن را نشان کنید مسیر روبروی سایه همان مسیر دقیق قبله است ..حتی می توانید از سایه خودتان هم به شرط اینکه کاملا راست با یستید برای این کار استفاده کنید .


 
نویسنده: قاسم میرشکاری ::: دوشنبه 92/4/24::: ساعت 10:57 صبح

    حضور نماینده ولی فقیه ، حاج آقا میرشکاری در جمع بسیجیان بخش مزایجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بوانات،چند هفته ای است که دوره تکمیلی کارت سبز بسیج در حوزه حمزه سید الشهداء ، بخش مزایجان در حال بر گزاری است ، امروز این جلسه به حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا میرشکاری ، نماینده ولی فقیه در بخش مزایجان و همچنین امام جمعه این بخش ، مزیّن و منوّر گردید.

ایشان در سخنان خود اظهار داشتند که : ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: دوشنبه 92/4/24::: ساعت 10:39 صبح

معمولاً تحمل گرسنگی در ماه مبارک رمضان ساده تر از تحمل تشنگی است. ولی برای در امان بودن از تشنگی نیز راه حل‌هایی وجود دارد    .

از آنجا که آب در حدود 70 درصد از بدن ما را تشکیل می‌دهد، اهمیت آن را نمی‌توان نادیده گرفت .

تقریباً هر عملی که در بدن انجام می‌شود با کمک آب صورت می‌گیرد: از حذف مواد زائد گرفته تا کمک به هضم غذا، نگه داری سالم پوست و حمل و نقل مواد غذایی در سراسر بدن.

اگر نتوانید مواد مغذی و مواد معدنی از دست رفته از طریق تعریق را جایگزین کنید، ادامه این روند سبب تضعیف بدن شما در پایان ماه مبارک رمضان خواهد شد. حتی از دست دادن مقدار کمی آب بدن می‌تواند سبب خستگی، سرگیجه و سردرد و عدم تمرکز شود. تأمین این مواد شدنی نیست مگر با وعده های افطار و سحر سالم و اصولی.

 چند پیشنهاد مفید ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: شنبه 92/4/22::: ساعت 8:48 صبح

(با گویش محلی) اولا که سلام  اومدن  ماه رمضون ماه عبادت و بندگی خدا مبارک بوشه .عرض کنم خدمتتون که مزیجونیها از همو قدیم و ندیم مسلمون و با خدا و مومن و متدین بودن .ماه رمضون که میشد بساط  سهلی (سحری) رو میچیندن و بچه های کوچیکترام و برای تمرین عبادت خدا بیدار میکردن تا سحری بخورن و روزه ی کله چوغوری بیگیرن. روزه ی کله چوغوری  ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: شنبه 92/4/22::: ساعت 8:47 صبح

با یاری خداوند متعال همزمان با اولین جمعه از ماه مبارک رمضان  بیست و هشتمین نماز جمعه بخش مزایجان در روز جمعه 21/4/92 با حضور پر شور مردم بخش مزایجان و به امامت حجه الاسلام میرشکاری امام جمعه محترم این بخش برگزار شد .

ایشان در ابتدا همه نمازگزاران را به رعایت تقوی و حدود الهی دعوت کردند و ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به نماز گزاران شکر الهی را به خاطر دادن توفیق و فرصتی دیگر برای درک ماه رمضان بجا آوردند .و به ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: سه شنبه 92/4/18::: ساعت 1:2 عصر

دعا و اعمال شب او ماه رمضان 

اعمال شب اول ماه رمضان, دعای شب اول ماه رمضان

دعا و اعمال شب اول ماه رمضان

شب اول در آن چند عمل است : ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: شنبه 92/4/15::: ساعت 9:53 صبح

روز سه شنبه 13/4/92 بخش  و شهر مزایجان میزبان درب یکی از  گلدسته های حرم مطهر حضرت امام حسین ع بود در این روز مردم با شور و شعف و شوق فراوان  و قربانی کردن ادامه مطلب...

 
<   <<   6   7   8      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

حضور و غیاب

 

اشتراک