سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 469766

  بازدید امروز : 56

  بازدید دیروز : 4

" منبری در فضای مجازی "

 
دانش نگاه داشته شده، مانند چراغ سرپوشیده است . [امام صادق علیه السلام]
 
نویسنده: ::: جمعه 93/10/26::: ساعت 7:24 عصر

بسمه تعالی    ""متن خطبه ها در سایت امامت""

امروز جمعه 26/دی1393 شمسی برابر با

اذان ظهر

اوضاع جوی

مجری

قاری

موذن

شماره نماز جمعه

امام جمعه

 

 

 24ربیع الاول 1436 قمری

16 ژانویه 2015 میلادی

12:004

آفتابی

محسن روشن

قاسم زراعتی

علی جمالی

106

حجه الاسلام میرشکاری

خطبه اول :

حجه الاسلام میرشکاری  ابتدا  خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی و حدود الهی دعوت کردندو به نقل از امام سجاد(ع) گفتند :صبح را در حالی آغاز می کنم که هشت گروه از من طلبکارند:1.خدا وندکه از من عبادت می خواهد:((هر کاری که برای خدا باشدعبادت است)2.پیامبر خدا: که عمل به سنت می خواهد.3.خانواده:که نفقه و خرج و مخارج می خواهند.4.نفس:که خواهش ها دارد.5.شیطان:که پیروی کردن و تبعیت می خواهد6-ملائک مراقب :که درستکاری می خواهند7.عزرائیل:که جان می خواهد.8.قبر:که در انتظار جسدبی جان است.

در ادامه به اهانت هفته نامه فراسوی به ساحت مقدس رسول خدا اشاره کردند و گفتند:دشمنان آزادگی و انسانیت به ساحت پیامبری اهانت کردند که  که خدا و ملائکه  بر او درود می فرستند.و خطبه ها را به سخنانی از آن حضرت مزین کردند و گفتند:رسول اکرم می فرمایند:دیوانه ی حقیقی کسی است که :-1 با غرور بر زمین  راه می رود.2- به اطراف خود نگاه می کند و عجب و خود بینی دارد3- خود نما و ریاکار است4- از درگاه خدا آرزوی بهشت دارد در حالیکه مدام گناه می کند5- جامعه از شرش در امان نیست و به خیرش امیدی ندارد. و آن حضرت  فرمودند: بر چهارمین درب دوزخ چنین نوشته است خداوند خوار گرداند کسی را که 1-دین اسلام را خوار کند 2- به اهل بیت پیامبرص اهانت کند و 3- ستمگران را بر ضد مردم یاری برساند

و در خطبه ی دوم:

مجددا نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کردند و  گفتند:نتیجه تقوا شامل شدن برکات و رحمت خداوند است .تنگ شدن رحمت الهی علاوه بر آزمایش الهی ,نتیجه ظلمی است که ما به خودمان و دیگران کرده ایم . خدایا ما را ببخش و باران رحمتت را نازل کن.

در ادامه این خطبه به بیانات مقام معظم رهبری مد در دیدار با مردم قم اشاره کردند و گفتند:سخنان معظم له حاوی تذکرات مفید و مهمی برای همه مسئولان کشور خصوصا مسئولین اجرایی بود.لازم است تمام مسئولین از آنچه ایشان نهی کرده اند بپرهیزند و از حاشیه سازی دوری کنند و برای حفظ انسجام و وحدت ملی تلاش کنند.

معظم له بارها گفته اند برای حل مشکلات کشور نباید منتظر بیرون بود دشمن دشمن است و دشمنی خود را دارد برای حل مشکلات باید در داخل کشور تلاش کرد .

ایشان گفتند:علل دشمنی آمریکا با ملت ایران سرنگونی دولت دست نشانده ی پهلوی و استقلال طلبی ملت ایران است . و اشاره ای به امروز 26 دیماه سالروز فرار شاه خائن از کشور کردند. و به برخی افراد که با بیان پاره ای مسائل سعی در تطهیر دولت پهلوی دارند تذکر دادند.

ایشان به اهانت اخیر به ساحت مقدس رسول اعظم ص پرداختند و گفتند در اوج شادی جهان اسلام در ایام ولادت رسول خدا ص اهانت کنندگان ؛جهان اسلام را داغدار کردند و باید از خودشان خجالت بکشند .هدف آنها از این گونه اقدامات توسعه و گسترش  اسلام هراسی است و وظیفه همه ی سران جهان اسلام و رهبران سایر ادیان است که این جنایات را محکوم کنند و همه ی مسلمانان باید فریاد لبیک یا رسول الله سر دهند ./

  ""متن خطبه ها در سایت امامت""

 


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

حضور و غیاب

 

اشتراک