سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 469864

  بازدید امروز : 39

  بازدید دیروز : 115

" منبری در فضای مجازی "

 
[ و گفته‏اند چون از صفّین به کوفه بازگشت به شبامیان گذشت و آواز گریه زنان را بر کشتگان صفین شنود . حرب پسر شرحبیل شبامى که از مهتران مردم خود بود به سوى حضرتش آمد . امام فرمود : ] چنانکه مى‏شنوم زنان شما بر شما دست یافته‏اند چرا آنان را از افغان باز نمى‏دارید ؟ [ حرب پیاده به راه افتاد و امام سواره بود ، او را فرمود : ] بازگرد که پیاده رفتن چون تویى با چون من موجب فریفته شدن والى است و خوارى مؤمن . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: قاسم میرشکاری ::: یکشنبه 92/12/18::: ساعت 10:51 عصر

سلام خدمت جناب آقای محمدی و همکاران خدمتگزار وی در شرکت گاز استان فارس . خواهشمند است توضیح بفر مائید گاز رسانی به بخش مزایجان در شهرستان بوانات در چه مر حله ای قرار دارد؟ با تشکر.

گاز مزایجان

در خصوص مزایجان، خوشبختانه مطالعات فنی‌اش را امسال شروع کردیم که شامل بازاریابی،‌ نقشه‌برداری، ‌طراحی و توپوگرافی زمین است. این کارها انجام شد. می‌دانید که در هر پروژه‌ای مطالعات فنی‌، 20 درصد پروژه است لذا این 20 درصد در خصوص مزایجان کاملا انجام شده. مرحله بعد تخصیص بودجه بود که این هم انجام شد. حالا در مرحله انتخاب پیمان‌کار هستیم و در هفته گذشته نامه‌ای به ارشاد نوشتیم که مناقصه این پروژه را در روزنامه‌ها منتشر کند. انشاء الله سال آینده کار اجرایی شروع می‌شود البته به شرط آن‌که در دو ماه و نیم مناقصه‌گذاری، برنده داشته باشیم که اگر برنده نداشته باشیم مناقصه باید تجدید شود. پس از مشخص شدن پیمان‌کار هم امکانات فنی پیمان‌کار باید بررسی و تجهیز شود که برای این هم حداکثر یک ماه در نظر گرفته‌ایم. اگر این موارد انجام شود، در پایان ماه خرداد کار حفاری در مزایجان باید شروع شود. 

منبع 


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

حضور و غیاب

 

اشتراک