سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 469813

  بازدید امروز : 103

  بازدید دیروز : 4

" منبری در فضای مجازی "

 
دانشی که بدان عمل نمی شود، مانند گنجی است که از آن خرج نمی شود . صاحبش در گردآوریش خود را به رنج می اندازد و به بهره اش نمی رسد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: ::: جمعه 92/3/31::: ساعت 3:0 عصر

بسمه تعالی

با یاری خداوند متعال  بیست و پنجمین نماز جمعه بخش مزایجان با حضور پر شور مردم بخش مزایجان و به امامت حجه الاسلام میرشکاری امام جمعه محترم این بخش برگزار شد .

ایشان در ابتدای خطبه ها پس از دعوت همگان به رعایت تقوی و حدود الهی پیرو مباحث قبلی به از آثار تقوی پرداختند و با اشاره به ایه 8 سوره مبارکه مائده یکی از مهمترین آثار و بلکه ثمره حقیقی تقوا را اعتدال دانستند و گفتند که اسلام دین اعتدال و اقتصاد و میانه روی است و با هرگونه افراط و تفریط به شدت مخالف است . در ادامه فرمودند که خداوند در ایه 143 سوره بقره می فرماید :شما را امتی وسط آفریدیم یعنی امتی متعادل و میانه رو . و از همه نمازگزاران ، آحاد مردم و مسئولین خواستار رعایت اعتدال در تمام امور زندگی شخصی و اجتماعی شدند و گفتند اگر این اثرتقوا در برای افراد جامعه ایجاد شود می توانند زندگی موعود اخرت را تجربه کنند.

در خطبه دوم نیز ابتدا همگان را به پرهیز گاری دعوت کردند ،و با توجه به نزدیک بودن سالروز میلاد مسعود حضرت ولیعصر (عخ) ضمن تبریک این میلاد خجسته و روز جهانی مستضعفین ،امام مهدی (عج) را ذخیره الهی برای نجات نسل بشر خواندند و از همه خواستند که برای تعجیل در ظهور این عزیز دعاکرده و با اصلاح اعمال خود مقدمات ظهور ایشان را فراهم سازند. همچنین به همین مناسبت وروز مستضعفان و سربازان گمنام تلاشهای ارزنده سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و دیگر نهادهای امنیتی را ارج نهادند و اشاره نمودند که سه رکن اصلی انتخابات یعنی سلامت و امنیت و نشاط به برکت جانفشانی این عزیزان بود.

در ادامه به مناسبتها ی این هفته پرداخنتد و با توجه به سالروز شهادت دکتر چمران و بسیج اساتید ثمره شهادت این مرد بزرگ را جهاد علمی ایجاد شده بواسطه اقتدای به روحیه جهادی و شهادت طلبی ایشان دانستند و اغاز هفته قوه قضاییه را یاد آور شده و این قوه را یکی از اساسی ترین ارکان نظام دانسته و با اشاره به نتیجه انتخاباتی که در کمال سلامت و ارامش برگزار شد و هیچ اتفاق خاصی هم رخ نداد فتنه 88 را توطئه دشمنان دین و انقلاب و مهره های دشمنان دانستند و خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با عاملان فتنه88 شدند که با تکبیر و تایید نمازگزاران همراه شد..ایشان همچنین به روز صرفه جویی مصرف اب و روز تبلیغ و اطلاع رسانی اشاره کردند.

در پایان خطبه ها نیز انتخابات هفته گذشته را یک پیروزی بزرگ برای ملت و نظام اسلامی ایران و تو دهنی بزرگتری به دشمنان دانستند و آن را به امام زمان (عج) رهبر فرزانه انقلاب و مردم همیشه در صحنه و بویژه رییس جمهور منتخب حجت الاسلام دکتر روحانی تبریک گفتند و برای همراهی و پشتیبانی از ایشان در اجرای برنامه های اعتدال گرایانه و مثمر ثمر برای جامعه اعلام آمادگی کردند


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

حضور و غیاب

 

اشتراک