سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 469724

  بازدید امروز : 14

  بازدید دیروز : 4

" منبری در فضای مجازی "

 
از خدا بترس هر چند ترسى اندک بود ، و میان خود و خدا پرده‏اى بنه هر چند تنک بود . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: ::: شنبه 92/3/25::: ساعت 11:54 عصر

هنر آن است که بمیری پیش از آنکه بمیرانندت و مبدا و منشا آنانند که چنین مرده اند 

            (شهید آوینی)                      

این هفته از نماز جمعه بخش مزایجان با نام شهید بزرگوار عباس کریمی مزین بود طبق روال گذشته زندگی نامه و قسمتی از وصیت نامه شهید را بیان می کنیم انشالله که ادامه دهنده را شهیدانمان هستیم

شهید عباس کریمی در سال 1347 در روستای مزایجان دیده به جهان گشود ایشان تحصیلات ابتدایی، راهنمایی،و دبیرستان را در روستای مزایجان به پایان رسانید ایشان دانش آموزی بسیار سخت کوش و با استعداد بود و اوقات فراغت خود را به کمک پدر کشاورزی می کرد. ایشان در سن 18 سالگی با رضایت کامل پدر و مادرش به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد.در 29 خرداد 1365 در منطقه فاو بر اثر اثابت گلوله تانک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.و در گلزار شهدای گوابدال به خاک سپرده شد.
روحش شاد یادش گرامی
قسمتی از وصیت نامه شهید
شهید در وصیت خود به پدر ،مادر ،خواهر ،برادر و همسرش می گوید که هرگز خیال نکنید که مرا به زور به جبهه ها برده اند بلکه من با رضایت کامل این تکلیف شرعی را انجام می دهم و خوشحالم که خمینی کبیر را یاری می کنم.من وقتی که می بینم مزدوران بعثی و منافقان برادران مرا شهید میکنند وظیفه خود دانستم که جان خود را انفاق کنم.
شهید در وصیت خود ضمن درود به مادرانی که فرزندان خود را به جبهه ها می فرستند تا یاری دین خدا باشند از مادر و خواهر و همسرش می خواهد که اگر شهید شدم برای من گریه و بی تابی نکنید چون که می ترسم در همرزمانم اثر بگذارد و جبهه ها را خالی کنند.
شهید در وصیت خود از هم محلی های خود می خواهد که آلت دست گروهها قرار نگیرند و فرصت حرف زدن به یاوه گویان ندهند.
شادی روح شهید عباس کریمی صلوات

 


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

حضور و غیاب

 

اشتراک