سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 469209

  بازدید امروز : 4

  بازدید دیروز : 9

" منبری در فضای مجازی "

 
هیچ کس نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دشمن تر ازکسی نیست که نسبت به عبادتش تکبّر می ورزد و از درخواستآنچه نزد اوست، تن می زند . [امام باقر علیه السلام]
 
نویسنده: قاسم میرشکاری ::: سه شنبه 93/4/31::: ساعت 3:22 عصر

بسمه تعالی

روز جهانی قدس بار دیگر فرا رسید و مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و سمبلی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرحهای استکباری می باشد.

جهان اسلام در این شرایط حساس تاریخی، باید از رسالت بزرگ خود در جهت زدودن و رفع موانع فراوانی که بر سر راه اتحاد و یکپارچگی مسلمانان نهاده شده آگاه بوده و به تقویت جبهه موحدین و اسلام همت گماشته و بهترین استفاده بهینه از فرصتهای به دست آمده در عصر تکنولوژی رسانه ها و فراگیر شدن فرهنگها و مکتبها به عمل آوردند.

تحولات جهان اسلام نشانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران نیرو و نشاط لازم را جهت به حرکت درآوردن میلیونها مسلمان در سراسر جهان ایجاد نموده است و استکبار جهانی به جای درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی ایران امروز باید در جبهه های گوناگون فرهنگی، نظامی و سیاسی با مسلمانان به مبارزه برخیزد.

روز قدس روز بیداری همه ملتهای آزاده و به ویژه مسلمانان علیه ظلم و بیداد استکبار بین الملل و روز عزای صهیونیزم جهانی است. روزی است که مستضعفین انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیزم بین الملل در به خاک و خون کشیدن انسانها، به ویژه به زنان و کودکان اعلام می دارند.

دفتر امام جمعه بخش مزایجان ضمن هشدار دادن و آگاه نمودن مسلمین به وظیفه خطیر خود در عصر رویارویی تمدنها و اسلام و کفر، مسلمانان و ملت شریف ایران و مردم  متدین بخش مزایجان را برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این روز بزرگ فرا می خواند و بر اهمیت بیش از پیش مراسم امسال تاکید می نماید چرا که رژیم صهیونیستی مردم بی دفاع غزه را آماج حملات غیر انسانی قرار داده و به نسل کشی می پردازد.

بی شک قدمهای شما ملت غیور ایران اسلامی به همراه دیگر آزادی خواهان جهان، شکست سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر خواهد بود.



 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

حضور و غیاب

 

اشتراک